Bestellen en betalen

Hoe bestel ik in de webshop van Auto Interieur Meester ?

  1. Ga naar de webshop van Auto Interieur Meester en selecteer het product van je
    keuze door erop te klikken.
  2. Klik op de bestel-button om het product in je winkelwagentje te plaatsen.
    Je kunt rustig verder shoppen.
  3. Als je klaar bent om je bestelling te plaatsen, je kunt op de winkelwagen staan en klikken op ‘bekijk winkelwagen’. Controleer je bestelling op de overzichtspagina en kies voor ‘doorgaan naar afrekenen;. Je komt nu op de pagina waar je je gegevens in kunt vullen.
  4. Heb je al een account? Dan kun je inloggen om je gegevens automatisch in
    te laten vullen. Ook zonder account aan te maken, kun je binnen onze
    webshop bestellen. Vul dan je gegevens in.
  5. Kies een bezorgmethode voor de levering van je bestelling. Je kunt er
    tevens voor kiezen om de producten op een ander adres of bij een PostNL
    service punt te laten afleveren. Je hebt 1 week de tijd om je bestelling van
    het PostNL service punt op de halen. Het is momenteel helaas niet
    mogelijk om je bestelling in één van onze winkels af te halen.
  6. Is je factuuraders hetzelfde als je verzendadres? Dan hoeft onder
    verzendadres niets ingevuld te worden, wil je een ander verzendadres
    opgeven, vul dan het gewenste verzendadres in.
  7. Kies vervolgens onder betaalmethodes de manier waarop je wilt betalen.
  8. Heb je alles ingevuld? Klik dan op bestelling plaatsen en betalen. Na
    akkoord op het overzicht van je gegevens en je bestelling ga je naar een
    beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.
  9. Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail.
  10. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een
    e-mail met een Track & Trace code en een hyperlink waarmee je de status
    van je bestelling kunt volgen. Als je deze niet ontvangen hebt, neem dan
    contact op met onze klantenservice.

Op welke manier kan ik betalen?

Op de Auto Interieur Meester website zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW.

In onze webshop kun je op verschillende manieren veilig betalen: Via iDeal, Apple Pay, Maestro of
met een Visa of MasterCard.

Ook is het mogelijk om achteraf te betalen met Klarna.

Wanneer je de bestelling betaald via een creditcard, is dit een uitgestelde
betaling.

Dit betekent dat het bedrag pas van je creditcard wordt afgeschreven
wanneer de bestelling daadwerkelijk ontvangen is.

Bij ons betaal je binnen een beveiligde omgeving. Je herkent deze omgeving aan
het gele slotje in het checkoutpagina. Wij vinden jou als klant erg belangrijk,
daarom kun je er zeker van zijn dat we je gegevens volledig vertrouwelijk
behandelen.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen met onze partner Klarna.

Zo gaat ‘t z’n werk:

  1. Leg je spullen in de winkelwagen en kies ‘Klarna’ bij het afrekenen.
  2. Vul een paar persoonlijke gegevens in en je weet meteen of het door kan gaan.
  3. Van Klarna krijg je een bevestiging en reminders zodra je een termijn moet
    betalen. Deze ontvang je per e-mail of nog beter – als je deze download – via de
    Klarna App.
  4. Met één klik rond je al je toekomstige Klarna-aankopen af.
    Bij ons betaal je binnen een beveiligde omgeving. Je herkent deze omgeving aan
    het gele slotje in het checkoutpagina. Wij vinden jou als klant erg belangrijk,
    daarom kun je er zeker van zijn dat we je gegevens volledig vertrouwelijk
    behandelen.

Betaal later

Winkel nu, en betaal pas als je weet wat je wilt houden. Met de optie om thuis je
spullen te proberen, krijg je nu wat je graag wilt en betaal je pas 30 dagen na
verzending. Vooruitbetalen of rente? Doen we niet aan. En als je op tijd betaalt,
brengen we nooit kosten in rekening.

Veilig en betrouwbaar

Bij Klarna zit je altijd goed: dat is goed geregeld in Klarna
kopersbeschermingsbeleid. Je gegevens worden strikt beveiligd: aankopen door
onbevoegden worden voorkomen.

Betaal online of in de App
Bekijk je recente aankopen en betaal via de Klarna App of online.

  • Download de Klarna App: https://www.klarna.com/nl/smoooth-app/
  • Online inloggen: https://app.klarna.com/login
  • Chatten met de klantenservice: https://www.klarna.com/nl/klantenservice

Heb je meer vragen? Dan verwijzen wij je vriendelijk door naar de klantenservice
van Klarna. Bekijk hier ›

Betaal ik kosten voor het gebruik van Klarna?

Nee, we brengen geen kosten in rekening wanneer je gebruik maakt van Klarna.
Hoe maak ik een eigen account aan?
Als je een account aan wilt maken klik je bovenaan de website op de button met een poppetje symbool.
Vul hier alle gegevens in m.b.t. je e-mailadres en wachtwoord, persoonlijke
gegevens en eventueel aanvullende informatie over jou en je kindje. Met een
account kun je tijdens het bestellen gemakkelijk je adresgegevens ophalen zodat
je deze niet zelf hoeft in te vullen.
Als je een account aan wilt maken klik je rechts bovenaan de website op het
poppetje icoon. Vul hier uw email adres in en druk op registreren.

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen nadat ik heb besteld?

Helaas is het niet mogelijk om direct na je online bestelling je gegevens nog te
wijzigen. Om je de garantie te geven dat jouw bestelling zo snel mogelijk bezorgd
wordt, wordt alles direct doorgezet. Waarschijnlijk zal jouw bestelling bij ons
retour komen. Zodra we de bestelling retour hebben ontvangen, storten wij je
geld terug. Uiteraard kan je dan opnieuw bestellen met het juiste adres.

Ik wil mijn bestelling annuleren kan dat?

Indien u wenst uw bestelling te wijzigen of te annuleren, zijn we graag tot uw
dienst. Echter, als een pakbon al verwerkt is of uw bestelling zich reeds in ons
sorteerproces bevindt, spijt het ons dat we de bestelling niet meer kunnen
aanpassen.

  • Is uw bestelling nog in behandeling maar er is nog geen pakbon? Aarzel
    niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om uw order aan te
    passen!
  • Als uw bestelling in behandeling is en er is al een pakbon, kan het helaas
    moeilijker zijn om aanpassingen te doen. We raden u aan contact op te
    nemen met onze klantenservice voor mogelijke opties.
  • Ligt uw order gereed voor verzending? Dan bevindt uw pakket zich reeds
    in ons sorteerproces, en kunnen we het helaas niet meer wijzigen.
  • Indien uw order reeds verzonden is en u heeft een Track & Trace-code
    ontvangen, is het eveneens niet meer mogelijk om wijzigingen aan te
    brengen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling bij Auto Interieur Meester goed is aangekomen?

Nadat je online besteld en betaald hebt, ontvang je een bevestiging van je
bestelling per e-mail. Als je deze niet ontvangen hebt neem dan contact op met
onze klantenservice.

Auto Interieur Meester
Terurenmburgstraat 177
5613 EA Eindhoven
Nederland

Vanuit het buitenland kun je je retourzending adresseren aan:
Auto Interieur Meester
Terurenmburgstraat 177
5613 EA Eindhoven
Nederland

Opmerking: vanuit Duitsland of België kan je via een DPD servicepunt
retourneren en dien je wel vooraf de verzendkosten te betalen. Er zullen achteraf
geen kosten in rekening gebracht worden voor de retour.

Mijn Wagen
Dichtbij Verlanglijst
Dichtbij Recent bekeken
Categorieën