Verzenden En Retourneren
Wanneer leveren jullie mijn bestelling en hoeveel kost dit?
Vragen over levering en retournering Heeft u informatie over de levertijden en
kosten van mijn bestelling?
Door de toenemende vraag naar bestellingen, kan het langer duren voordat uw
bestelling wordt geleverd dan u gewend bent. Op de productpagina van onze
website vindt u de actuele levertijd op het moment van uw bestelling. Als uw
bestelling voor 16:00uur wordt geplaatst, dan wordt het nog dezelfde dag
verstuurd.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace-
code. Met deze code en de bijbehorende weblink kunt u eenvoudig de status van
uw bestelling volgen. Als u niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de
bezorger proberen uw bestelling af te geven bij de buren (mits de afzender
hiervoor toestemming heeft gegeven). Als dit niet lukt, zal de bezorger een
bericht achterlaten met een ‘niet-thuiscode’, waarop staat waar u uw bestelling
kunt ophalen. Deze informatie is ook beschikbaar via de Track & Trace-link of in
de PostNL-app.
Indien uw bestelling wordt afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt, wordt deze
daar gedurende 7 dagen bewaard. Na deze periode wordt uw bestelling
teruggestuurd naar Auto Interieur Meester. Voor het bestelling en retourneren
verrekenen wij geen kosten.
Niet-thuis voorkeur bij PostNL introduceert een nieuwe dienst genaamd ‘niet-
thuis voorkeur’. Als ontvanger heeft u de mogelijkheid om uw voorkeur voor de
bezorging in te stellen in uw PostNL-account. U kunt kiezen uit drie verschillende
voorkeuren: bezorging bij de buren, aflevering bij een nabijgelegen PostNL-punt,
of levering op een vooraf afgesproken locatie rondom uw huis, zoals de schuur,
tuin of garage. Als u niet thuis bent tijdens het bezorgmoment, wordt uw
bestelling op de door u gekozen locatie afgeleverd.